Адміністрацыйныя працэдуры ў дачыненні да грамадзян

ПЕРАЛІК

адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца галоўным упраўленнем юстыцыі Мінскага аблвыканкама па заявах грамадзян

Назва адміністрацыйнай працэдуры, якая ажыццяўляецца у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200 Назва ўпаўнаважанага органа, месцазнаходжанне, нумар службовага тэлефона, прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць), пасада работніка ўпаўнаважанага органа, які ажыццяўляе прыём зацікаўленых асоб, рэжым яго работы, а таксама звесткі аб асобе, якая замяшчае часова адсутнага работніка ўпаўнаважаным Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры** Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

1

2

3

4

5

6

5.9. Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану

Упраўленне арганізацый прававога абслугоўвання галоўнага ўпраўлення юстыцыі Мінскага аблвыканкамаг. Мінск, вул. К.Лібкнехта, 68

Галоўны спецыяліст
Касачук Таццяна Аляксандраўна, каб.103
тэл. 208 51 82

Галоўны спецыяліст
Карнета Алена Яраславаўна, каб.106
тэл.208 49 73Пн.-пт. 8.00-13.00,14.00-17.00

заява;

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асоба;

дакумент, які пацвярджае змяненне прозвішча або іншых даных грамадзяніна, – у выпадку іх змянення;

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

1 базавая велічыня

7 дзён з дня падачы заявы – пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, а пры адсутнасці такога запісу – 1 месяц

бестэрмінова

5.14. Выдача даведак, якія ўтрымліваюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (аб запісы акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану

Упраўленне арганізацый прававога абслугоўвання галоўнага ўпраўлення юстыцыі Мінскага аблвыканкамаг. Мінск, вул. К.Лібкнехта, 68

Галоўны спецыяліст
Касачук Таццяна Аляксандраўна, каб.103
тэл. 208 51 82

Галоўны спецыяліст
Карнета Алена Яраславаўна, каб.106
тэл.208 49 73Пн.-пт. 8.00-13.00,14.00-17.00

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асоба

дакумент, які пацвярджае змяненне прозвішча або іншых даных грамадзяніна, – у выпадку іх змянення

бясплатна

3 дня з дня падачы заявы – пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі – 15 дзён, а пры адсутнасці такога запісу – 1 месяц

1 год

18.18. Прадастаўленне інфармацыі з Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Аддзел рэгістрацыі юрыдычных асоб галоўнага ўпраўлення юстыцыі Мінскага аблвыканкамаг. Мінск, вул. К.Лібкнехта, 68

Начальнік аддзела
Сусло Людміла Аркадзьеўна, каб.303
тэл.207 36 27

Пан.
11.00-13.00, 14.00-20.00
Вт.-пт.
8.00-13.00, 14.00-17.00

Намеснік начальніка аддзела
Дзячэнка Лілія Уладзіміраўна, каб.306
тэл.207 32 14
Пн.-пт.
8.30-13.00, 14.00-17.30

Галоўны спецыяліст
Зянькевіч Лілія Алегаўна, каб.306
тэл.207 35 14
Пн.-пт.
8.15-13.00, 14.00-17.15

Галоўны спецыяліст
Маладжаўцава Таццяна Аляксандраўна, каб.306
тэл.207 38 76
Пн.-пт.
8.00-13.00, 14.00-17.00

заява

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

бясплатна – у выпадку запытаў аб прадастаўленні інфармацыі аб суб'ектах прадпрымальніцкай дзейнасці, якія ажыццяўляюць дзейнасць, звязаную з працаўладкаваннем грамадзян Рэспублікі Беларусь за мяжой, зборам і распаўсюджваннем (у тым ліку ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт) інфармацыі аб фізічных асобах у мэтах іх знаёмства, дзейнасць па аказанні псіхалагічнай дапамогі, а таксама запытаў аб прадастаўленні інфармацыі ў мэтах абароны правоў спажыўцоў, налічэння пенсій, сацыяльных дапамог і іншых сацыяльных выплат

1 базавая велічыня – у іншых выпадках за кожны экзэмпляр выпіскі па кожнаму юрыдычнай асобе, індывідуальнаму прадпрымальніку

5 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

18.19.1. Прастаўленне апастыля на афіцыйным дакуменце, складзеным на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь пры звароце асобы, якая знаходзіцца ў Рэспубліцы Беларусь(толькі на дакументах, якія зыходзяць з судоў, натарыяльных архіваў і ад натарыусаў) Упраўленне арганізацый прававога абслугоўвання галоўнага ўпраўлення юстыцыі Мінскага аблвыканкамаг. Мінск,вул. К.Лібкнехта, 68,

Галоўны спецыяліст
Карнета Алена Яраславаўна, каб.106
тэл.208 49 73

Намеснік начальніка ўпраўлення
Канюшык Наталля Уладзіміраўна
Штодня ў працоўныя дні:з 8.00 да 10.00 – прыём дакументаў для афармленняз 15.00 да 16.00 – выдача аформленых дакументаў
афіцыйны дакумент, аформлены ва ўстаноўленым парадку, на якім неабходна праставіць апастыль дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы 0,5 базавай велічыні 1 дзень з дня прад'яўлення дакумента, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 15 дзён на тэрмін дзеяння дакумента, на якім прастаўляецца апастыль
Версiя для друку
Падзяліцца: